[Csaladtortenet] betelepules

Istvan Peto istpeto at hotmail.com
2004. Már. 31., Sze, 21:58:18 CEST

Kedves Csaladkutatok!

Azirant szeretnek erdeklodni, hogy van-e valakinek tudomasa a kovetkezokrol:
Hol lenne erdemes nyomat keresni a betelepuleseknek? (fokent ha nem
nemesekrol van szo) Szokas volt a XVII. sz elejen ezt vmilyen szabvanyos
formaba onteni?
Oseim nyomat kerestem Jaszfenyszarun; az 1730-as evekben meg vannak
anyakonyvi bejegyzesek, viszont az 1713-as nemet lovagrendi osszeírasban mar
nem talaltam a Peto csaladot... Megneztem a kozsegi testuleti ulesek
jegyzonyvet is, de nem talatam nyomat ilyen jellegu ugyeknek - mar amennyire
kepes voltam ertelmezni a bejegyzeseket... Meg talan kesobbi osszeirasokat
probalok felhajtani, hatha azokban is feltuntettek a csalad szarmazasat...

Koszonettel:
Peto Istvan

Is your PC infected? Get a FREE online computer virus scan from McAfee®
Security. http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963