[Csaladtortenet] Mindenkinek

Koenczoel Antal KoenczoelA at t-online.de
2004. Már. 30., K, 21:50:06 CEST

Wehofer Vali schrieb:
> Kedves Babcsányi István! és mindenki, aki segyteni tud! Nem régen
> foglalkozom a Wehofer család történetével, sajnos munka mellett az idõm
> is kevesebb, mint szeretném. Kérek mindenkit, aki tudna nekem segíteni
> adatokkal, vagy valahol véletlenül találkozik a névvel. A család a Pinka
> völgyébõl származik, Szombathelytõl nyugatra és Sopron környékén éltek
> 1865-ból van az elsõ keresztlevelem :Wehofer József szül.: Sopron, 1865.
> február 28, szülei Wehofer Carolus (Károly) és Sonnleitner Magdolna.
> Sajnos arról nem tudok, hogy a szülõknek lettek volna még gyermekeik. Ha
> [...]
Kedves Vali,
Házi Jenö : Soproni Polgárcsaládok 2.kötetében a következöt találtam:
Wehoffer Ádám molnár 1743.I.28.-án jut a polgárjoghoz. Szülei néhai Wehoffer
Simon felsölövöi jobbágy és néhai Borbála. Ebben az évben II.18-án köt
házasságot Mária Erzsébettel, Hauer Jakab polgár és csizmadia valamint Mária
Erzsébet lányával.1762.III.31-én végrendelkezik és V.15-én hal meg 58 éves
korában.
Thirring Gustav: Sopron Házai és Háztulajdonosai: Magyar utca 22 tulajdonosa
1910-30 között Wehofer Ferenc vendéglös és neje Kovács Vilma.
üdvözlettel
Könczöl Antal