[Csaladtortenet] Kerdesek

Béla Mihalik mihalikbela at freemail.hu
2004. Már. 30., K, 18:03:00 CEST

Kedves Kutatótársak!

Összegyűjtöttem néhány kérdést, amire nem találtam a választ:

Mi Cisi (Bihar megye) magyar neve?

Február 9-én adtam fel egy levelet Erdélybe, a vargyasi unitárius
lelkésznek, Andorkó Ferencnek (aki nagy valószínűséggel rokonom is),
de azóta nem kaptam választ. Mit tegyek: írjak újra, vagy ne?

Dédapám, Mihalik Jakab Pöstyénben volt kertész a gyógyfürdőnél. 1905
körül halt meg tragikus balesetben, legalábbis a családi legendárium
szerint (leesett egy fáról, bele egy karóba). Szerintetek
tevékenységének vagy tragikus halálának lehet valami emléke a korbeli
iratokban? Hol, milyen típusú iratok lehetnek ezek, hol kell ezeket
keresni?

Az egri hiteleshely levéltárát hol őrzik?

Illetve, akit érdekel, Turul 1-2-3. CD-m jutányos áron eladó (részleteket
emailben).

Üdv,
Béla