[Csaladtortenet] Medveczky

Kovács Endréne keresone at freemail.hu
2004. Már. 30., K, 13:56:48 CEST

Kedves Józsi!

Koszonom, ez cd-n nekem is megvan. Azért, aranyos vagy, hogy ennyit
keresgelsz nekem. Mégegyszer köszönöm.
Sőt van egy Udvarhelyi széki törvénykezési jegyzőkönyvek 1569-1591.
c, könyvem is. Igaz részemre nincs benne semmi, de ha kell valakinek
valami belole, szivesen megnezem.

Ugy emlkeszem makor is Te adtal felvilagositast a toviditesekrol.
Erdekelne meg: "Monum. MDXIV. 155" "Erdélyi SzT. h. 4: 1273  , 1:465"

Elore is kszonom: Erzsi