[Csaladtortenet] Re: Mikrofilmrol felvetel

Elinar@aol.com Elinar at aol.com
2004. Már. 29., H, 21:18:59 CEST

>>a mormonoknál a mikrofilmrõl digitális
fényképezõgéppel felvételt készíteni? Persze azt sem tudom
megengedik-e. gyáltalán aképernyõrõl készített felvétel vajon
olvasható marad?<<

Hacsak nincs valamilyen plusz korlatozas (pl. az eredeti filmezesi feltetelek okan), akkor minden tovabbi nelkul lehet fenykepezni. Foleg, ha sajat hasznalatra kell es nem publikalasra. 2.0 megapixeles vagy jobb geppel szerintem mar egeszen jo felvetelt lehet kesziteni (bar en meg nem probaltam).

Udv,

Miklos