[Csaladtortenet] Straubing

Zsolt Nemethy zsolt at mpipsykl.mpg.de
2004. Már. 29., H, 11:52:43 CEST

Kedves Meszaros Adam!
Annyit mar tudok, hogy az 1900 elotti straubingi katolikus anyakonyveket
szepen begyujtotte a regensburgi puspoksegi leveltar:
(http://www.kath.de/bistum/regensburg/archiv/)
A dolog szepseghibaja egyedul az, hogy ezek a joemberek csak hetkoznap
tartanak nyitva - en ugyanis arra gondoltam, hogy mivel meg sosem jartam
Regensburgban, szivesen egybekotnem a varosnezest egy kis leveltari
latogatassal :) Sajnos azonban majus vegeig nincs mar egy nap szabadsagom
sem, igy ezt legkorabban a nyaron tudom megejteni. Ha gyorsabban szeretned
a dolgot elintezni, akkor a leveltar munkatarsai irasos megkeresesre 25
euro/fel ora munkadij elleneben vallalnak kutatasokat, de hat ez
iszonyatosan draga...
Udvozlettel:
Zsolt
Zsolt Nemethy, PhD
Neuroadaptations Group
Max-Planck Institute of Psychiatry
80804 Munich, Kraepelinstrasse 2.
Tel: 0049-89-30622615
Fax: 0049-89-30622461
E-mail: zsolt at mpipsykl.mpg.de
Homepage: http://www.mpipsykl.mpg.de/
This message (and any attachments) is solely for the intended recipient.
If you are not the intended recipient, disclosure, copying, use, or
distribution of the information included in this message is prohibited --
please immediately and permanently delete this message.