[Csaladtortenet] bemtatkozás

Leib Krisztina lekri at chello.hu
2004. Már. 28., V, 14:40:17 CEST

Kedves Kutatók!

Új vagyok a listán, nevem Leib Krisztina.
Véletlenül találtam a Radixra, miközben a családomban felmerült néhány kérdésre próbáltam választ keresni a Neten.
Még sosem próbáltam a származásom után kutatni, de mivel most ez szükségessé vált, úgy tűnik, kénytelen vagyok megtanulni a kutatás módját.
Előre is elnézést kérek, ha buta kérdéseket teszek fel, de semmilyen tapasztalatom nincs ezen a téren.
Mindenkinek eredményes munkát kívánok!

Üdvözlettel,
Leib Krisztina
--------- következő rész ---------