[Csaladtortenet] Koritsánszky

Joseph J Jarfas jjarfas at ezaccess.net
2004. Már. 27., Szo, 15:31:32 CET

Babcsányi István wrote:

>Kedves Béla!
>
>Köszönöm szépen a segítőkészségedet, ismét kiderült, hogy kicsi a világ: bár
>őszintén szólva, semmit nem mondott nekem a Batta Gáspárné K. Éva név, de
>azért rákerestem az adatbázisomban, s megtaláltam a Koritsánszky családfán.
>1922-ben született, férjével 1944 novemberében házasodtak össze, szülei K.
>János (szül. 1896.09.22.) és Nickl Teréz, a családfa nemezedéről nemezedékre
>fölmegy a XVIII. sz-i közös ősig. Tehát nagyon jó lenne, ha fel tudnám vele
>venni a kapcsolatot.
>
>Még egyszer köszi

> [...]
Kedves Babcsányi István,

    nekem meg a Nickl név ütötte meg szememet, mert én is keresek
Nickel-eket. Járfás Vera házasodott 1912 május 5.-én Friedrich Wilhelm
Nickel-el Hietzingben Bécsben. Friedrich Bécsben született 1881 június
25.-én és szülei Nickel Josef és Nezbeda Mathilde voltak. Nem valószínű,
hogy ugyanaz a Nickl család - de hátha??:-)

Előre is köszönettel,

Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at ezaccess.net

---
[This E-mail scanned for viruses by ezaccess.net]