[Csaladtortenet] Re: Hatojkai Kajanok

Sztrányai György sztranyai at vnet.hu
2004. Már. 27., Szo, 09:28:24 CET

Kedves János!
Köszönjük az infot! Lehet, hogy azért nem találtad, mert nem volt nemesi
család. Ma élnek ott és ezért gondoltam, hátha..
Azt is tudom, hogy volt egy lófo 1710 környékén, akirol van adata a
családnak. - No sebaj, a magyarországiakat, és eredetüket Felvidéken már
megtaláltuk. Sot az oskrónikákból azt is kiderítettük, hogy mint a Keszi
törzs nemzetsége a honfogalókkal érkeztek, és nemcsak a Tisza hosszában,
hanem a Maros vidékén is hagytak nemzetségtöredékeket!
Most már csak az a csekély feladatunk van, hogy öt évszázadot
felderítsünk:):):):)::)
Üdv.   Ildi