Re: [Csaladtortenet] Koritsánszky

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2004. Már. 27., Szo, 13:02:01 CET

Kedves Béla!

Köszönöm szépen a segítőkészségedet, ismét kiderült, hogy kicsi a világ: bár
őszintén szólva, semmit nem mondott nekem a Batta Gáspárné K. Éva név, de
azért rákerestem az adatbázisomban, s megtaláltam a Koritsánszky családfán.
1922-ben született, férjével 1944 novemberében házasodtak össze, szülei K.
János (szül. 1896.09.22.) és Nickl Teréz, a családfa nemezedéről nemezedékre
fölmegy a XVIII. sz-i közös ősig. Tehát nagyon jó lenne, ha fel tudnám vele
venni a kapcsolatot.

Még egyszer köszi

Babcsányi István