[Csaladtortenet] otlet

Kovács Endréne keresone at freemail.hu
2004. Már. 26., P, 11:16:30 CET

Kedves Kutatótársak.
Az utobbi időben sok kezdő kollega kért segítséget a forumon. Nekik
szeretnék segíteni az alábbi címmel:
http://www.genealogia.hu/
Itt főleg szakmai tanácsokat lehet találni, amiből én sok hasznosat
olvastam ki.
Itt találtam azt a nyilvántartó lapot is, amit én használok a word-ben
és hiperhivatkozásokkal kapcsolok össze. Kicsit átalakítottam az
adatlapot, mindig úgy, ahogy éppen a helyzet kéri. Egyenlőre nekem
ez bevált.
Talán áptilisban a www.om.hu - Oktatási Minisztérium honlapján fent
lesz az a családkutató program, amit ingyenesen le lehet tölteni majd.
Diákoknak csinálják, de bárki letötlheti majd. Érdemes lesz figyelni.
Üdvözlettel Erzsi