[Csaladtortenet] Re: sztranyai

Kovács Endréne keresone at freemail.hu
2004. Már. 26., P, 07:50:54 CET

Kedves Ildi!
Látom megkaptátok. Jól gondolod, az, csak cd-n. Ahol volt adat a
lakhelyre, azt jelöltem. Ennél többet sajnos nem tudtam. De szerintem,
mindenütt volt helységnév. Ha valamelyiknél nem látható, írjátok meg,
megnézem újra, hatha találok valamit. Szivesen megnézem, ha kell
még valami.
Üdvözlettel: Erzsi

Sztrányai György <sztranyai at vnet.hu> írta:

> Kedves Erzsi!
> Köszönjük a küldeményt. Ugye ez a Borovszky féle könyv. Nem
ismertük és
> erősen gyanús a dolog. Ennyi Júlia került volna elő? És hol élhettek?
Most