[Csaladtortenet] Medveczky

Kovács Endréne keresone at freemail.hu
2004. Már. 24., Sze, 11:25:49 CET

Sztrányai György <sztranyai at vnet.hu> írta:
Kedves Ildi!
Azt hittem megkaptátok. Majd újra elküldöm. Utánanézek, melyik
lemezemen van rajta.
Írtátok, hogy a küldött Patócsokban különböző számok jelentek meg.
Ennek oka valószínűleg az, hogy megpróbáltam behelyettesíteni
azokat a betűket, amik nincsennek a magyar ábécében. Gondolok arra
a betűre, amit a Zsuzsanna szó elején található stb. Ami még furcsa
volt a dologban, hogy a nevek magyarosan szerepeltek, tehát
családnév keresztnév sorrendben.
Amit eddig olvastam anyakönyvet (mormonoknal) nagyon nehéz volt
olvasni, nem voltak rovatok.
Megtaláltam a mormonoknál az ajtón olvasható és kinyomtatva is van
latin-magyar, sőt más nyelvek és magyar szójegyzék.
Köszönöm a segítséget.
Én viszont közben megtudtam, hogy a Dictus név azt jelenti, hogy
nevezi magát. pl: Erzsébet, aki Patócsnak nevezi magát.
Üdvözlettel: Erzsi