[Csaladtortenet] Re: Medveczky

Sztrányai György sztranyai at vnet.hu
2004. Már. 23., K, 20:05:54 CET

Kedves Erzsi!
Örülök, hogy megtaláltad a sírt! A jelzett Schreiner Ágoston dédapámnak volt
a testvére. Három lánya volt: Rozália, Amália és Margit.
Dr.Medveczky Albert felesége, Schreiner Margit (1919-1998) volt a nagyanyám
unokatestvére, de korban inkább anyámhoz voltak közelebb, így tartottuk a
kapcsolatot. Családi beceneve Manci volt.
A Komlosy Gábor pedig Rozáliának volt a férje.
Nem olyan régen szereztem meg Ágoston apjának, az én ükapámnak a fényképét,
üknagyanyám képe már megvolt! Ez egy nagy "vadászat" eredménye volt! Nagyon
örültem neki!
Megírnád, ha felírtad, a parcella számot?
Szóval akkor összekapcsoltad a családainkat? A Schreinereknél az egyenes
vonallal 1730 körül járok, de van adatom 1696-ból is csak még összekötni nem
sikerült! Ez a család is a Felvidéken (Breznóbányán és környékén)élt, és
német/szlovák ajkú volt!
Üdvözlettel        Ildi