[Csaladtortenet] Re: Márton

Márton László mmartonlaszlo at freestart.hu
2004. Már. 23., K, 14:54:44 CET

Kedves Bagics Judit!

Sajnos úgy tűnik igaza van, hogy nincs kapcsolat a Mártonok között. Legkorábbról ismert Mártonunk ( a párom ükapja) Márton József, akinek a felesége Simon Rozália volt és György nevű fiuk született Mezőtúron, 1888.02.05.-én. Karcagon éltek, sajnos ennél többet nem tudok róluk. Az ön családjában szereplő József születési idejéről tud valamit?

Köszönöm levelét, ha a szálak mégis elvinnének Vas megyébe értesítem róla.

Üdvözlettel:

Mártonné Lajtos Judit
--------- következő rész ---------