[Csaladtortenet] Vas megyeiek

Joseph J Jarfas jjarfas at ezaccess.net
2004. Már. 22., H, 23:40:44 CET

Vértesi Tamás írta:

>Köszöntök Mindenkit!
>
>A mai nap találtam a rumi anyakönyvben az alábbi házasságkötést.
>
>1889-1-27 Varga János 25 éves kovácsi földműves (Varga József  és
>Horváth Anna) feleségül vette a 21 éves jáki Járfás Rozáliát (Járfás
>János és Koós Rozália).
>
>Ehhez mit szólsz Jóska?

Köszi, kedves Tamás,

    kellemes meglepetés, mert Rozália 1868 jan 13.-án született, két
testvére volt s már kerestem mindenfelé. Ha netalán ráakadsz Járfás
Terézre ott, ő is érdekel, mert nővére Rozinak.

>Egyébként én meg majdnem szétrobbantam a méregtől, mikor megláttam, hogy
>a rumi házasultak könyvében csak 1881-től kezdték vezetni a szülők
>nevét.
>
>Üdvözlettel
>
>Tamás

Hát igen: az a méreg nem a ciánkáli!!:-) Vajjon akkor lépett be a
plébániára Könczöl atya??

Üdvözlettel,

Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at ezaccess.net

---
[This E-mail scanned for viruses by ezaccess.net]