[Csaladtortenet] különbözö

Koenczoel Antal KoenczoelA at t-online.de
2004. Már. 22., H, 22:09:55 CET

Kedves Béla,
sajnos nincs tudomásom erröl a rokonságról,pedig a rábakecskédi (kenyerii)
Könczöl csaláfát már összeálitottam. Az egyetlen akiröl tudom, hogy nicki leányt
vett el, az dédnagyapám Könczöl Antal volt de felesége nem Rozália hanem Kondor
Borbála volt.

Kedves Tamás,
köszönöm az információt. Az illetö plébános dédnagyapám bátya volt. az 1870-es
években irt naplója és imakönyve birtokomban van!

Kedves Spáczai kutatók,
tudomásom szerint a következö könyvben lehet több adatot találni a családról:
Jedlicska Pál,Kiskárpáti Emlékek,Bp.1882.

Üdvözlettel
Könczöl Antal