[Csaladtortenet] Vas megyeiek

Vértesi Tamás vdavid at arrabonet.hu
2004. Már. 22., H, 20:12:38 CET

Köszöntök Mindenkit!

A mai nap találtam a rumi anyakönyvben az alábbi házasságkötést.

1889-1-27 Varga János 25 éves kovácsi földműves (Varga József  és
Horváth Anna) feleségül vette a 21 éves jáki Járfás Rozáliát (Járfás
János és Koós Rozália).

Ehhez mit szólsz Jóska?

Kedves Könczöl Antal! Neked is van itt egy kis érdekesség. A fenti
házasságkötéskor a plébános Könczöl István volt.

Kedves Ádám!

A rumi anyakönyv tele van Bozzai, Bozzay, Bodzaiakkal.

Egyébként én meg majdnem szétrobbantam a méregtől, mikor megláttam, hogy
a rumi házasultak könyvében csak 1881-től kezdték vezetni a szülők
nevét.

Üdvözlettel

Tamás