[Csaladtortenet] Re: Kérdés

Kovács Endréne keresone at freemail.hu
2004. Már. 22., H, 17:12:27 CET

fehér béla <feherbela at vnet.hu> írta:

Kedves Béla!
A könyv pontos adatai:
Vásárhely története családok tükrében / írta Fejérváry József. -
Hódmezővásárhely : Erdei Sándor Könyvnyomdája, 1929 tavaszán. -
736 p. ; 32 cm

A Darvasy család az 536. oldalon kezdődik, amit utoljára kaptál, mert
azt írtad a multkor, hogy, amit először küldtem az nem érkezett meg.
Igy azt újra elküldtem. Tehát az 536. oldal közepétől az 538. oldal lap
aljáig tart a leírás. Ezt küldtem el neked több részletben, azaz 5
csatolással. A könyvről csak annyit, hogy nem teljesen megbízható,
mert nincsen alátámsztva bibliográfiával, több helyen van benne téves
adat. Többnyire szóbeli közlésekre támaszkodik. Lelkes amatőr volt,
újságíró. Van ennél megbízhatóbb könyv Hmvhely történetéről, abban
is vannak családok. Majd utána nézek, ha bejutok a könyvtába, hogy
abban van-e valami a Darvassy családról.
Küldtem még a Darvassy család címeréről egy képet, és egy vagy két
srészletet, amit a Magyarország vármegyéi és városai cd-n találtam.
Ezeket megkaptad? Lehet, hogy van több is, ha érdekel majd
megnézem.
Üdvözlettel: Erzsi

> Kedves Erzsi, újfent nagyon köszönöm az értékes forrást!
> A helyzet az, hogy nálam van a teljes 537. és 538. oldal. Utólag
küldtél még egy lapot (Darvassy család) ez gondolom az 536. lap...?
Valóban az? Ezt tudnom kell az átmenet miatt...
> És még egy kérdés: nincs már több Darvassy szócikk az 539. lapon?
Egyébként pontosan mikor jelent meg ez a könyv?