[Csaladtortenet] Re: Jaszvarosi Battlayak

Battlay Ákos battlay at freemail.hu
2004. Már. 22., H, 12:47:58 CET

Kedves János!

Valami más probléma lehetett, mert nincs tele a postafiókom. Még a
héten küldöm a levelet és csatoltan a családfát.
Különben több régi kiadványban azt olvastam, hogy Iasi magyar neve
Jászvásár és nem Jászváros. Most melyik az igazi?
Megtaláltam  a multkori emilemben említett Battlay D.Liviu emilcímét. Ő
nagy valószinüséggel Dan fia, Ferdinánd unokája. Meg kéne kérdezni
tőle, hogy lehetne-e neki küldeni az emileket?
battlay_liviu at post.ro

Üdv: Ákos

Kocs Janos <kocs at rdsbv.ro> írta:

> Kedves Akos!
> Tele van a freemail-es postafiokod... "Visszapattant" a levelem.
> Johet a .paf file, az altalam hasznalt FTM11 mindent kezel.
> Janos

Battlay Ákos
ICQ#: 53365265