[Csaladtortenet] {Spam} bekapcsolódnék

Mina András mina.andras at htp.hu
2004. Már. 22., H, 13:01:22 CET

Tisztelettel köszöntök Mindenkit a listán!

Mina András vagyok, és némi olvasgatás után szeretnék bekapcsolódni.
Érdekesnek és hasznosnak remélem a listát, és a légkör is nagyon
barátságosnak és segítőkésznek tűnik.

Nálunk elsősorban MINA, MOCSKONYI (Mocskó, Mocskónyi) "kerestetik", de
érdekeltek vagyunk Técsy, Ecker (Ekker), Mátis, Antony, Buzek (Bizek),
Buczu, Vancsura, Szedlák (Szedlak), Pozsár, stb. családnevekben is.

Kezdőként had kérjek segítséget a "World Family Trees"-hez hozzáférőktől
(jól írtam?): amerikás magyarok közül MOCSKONYI, SZEDLAK esetleg MINA
iránt érdeklődnék.

Trencsén megyei MINA családot írt le 1666-ból Nagy Iván, Szontagh
Dánielre hivatkozva, semmi többet, nem tudom ebből az adatból merre
induljak.
A többi Mina Erdélyből (Hétfalu-Hosszúfalu) jöhetett, a családi
emlékezet talán görög eredetet valószínűsít.

Szeretnék egy archiválási infót is megosztani: régi mozikról (16-8 mm)
videót, CD-t, azt hiszem DVD-t is "fordítanak" a Filmmúzeumosok. Kurucz
Márton (30-386-1925) a Filmarchivumból csinálja, tudomásom szerint
ingyér', ha a kópiát a TV levetítheti.

Üdvözlettel: Mina András