[Csaladtortenet] Re: Baredensis

Laszlo Pocsi pocsi at ggaweb.ch
2004. Már. 21., V, 20:02:02 CET

Kedves Ildi és Gyurka,

Persze, hogy figyelek. Élek, sokat dolgozok a munkahelyemen, és itthon
rendezem az adattengeremet. Olykor átcsapnak fölöttem a hullámok.
Sajnos a Sebők alapján nem tudok okosan hozzászólni kérdésetekhez.
Ajánlom, hogy somorjai Barátunkat, Nagy Pétert kérdezzétek meg direkt
is. Valószínű, hogy ő is olvassa a nagy forgalmat, melyhez minden régi
és új kutatótársnak szívből kívánok sikeres levelezést.
Ősrokonaimat és minden játszótársat szeretettel ölel és üdvözöl Pócsi
Laci
U.i. Vigyázzatok a szövegromlásra, a cím még korrekt a szövegben már
kurtítva szerepel Baredensis.