[Csaladtortenet] Biczó

Koenczoel Antal KoenczoelA at t-online.de
2004. Már. 21., V, 00:51:25 CET

Kedves Béla és egyébb Biczó rokonok,
Dénesfa, Kenyeri, Nick, ez nekem mind ismerös, mert az anyakönyveket a 70/80-asd
években kutattam. Persze csak közvetlen öseim adatait jegyeztem le. A Biczó
család Nicken gyakran fordult elö, konkrét adataim a következök: Biczó Éva
1789-ben született Nicken és 1814-ben ment férjhez Kondor Györgyhöz. Éva szülei
Biczó Mihály és Magyar Julianna, akik 1784-ben házassodtak Nicken.
Kedves Béla, a Nicki anyakönyvekben kell tehát kutatni. Persze nem tudom, hogy
Nicken manapság van-e katolikus pap, de ezt valószinüleg Péter atya tudja
megmondani.
üdvözlettel Könczöl Antal