[Csaladtortenet] Biczók

Gecse Önkormányzat gecsepmh at mail.globonet.hu
2004. Már. 19., P, 12:17:45 CET

Kedves Béla!

Köszönöm az adatokat. Sajnos most még nem tudtam velük dolgozni. Az is egészen új információ számomra, hogy egyáltalán volt Biczó a családban. Talán két hete sikerült erre az ágra ráakadnom.
Az évszámokból ítélve, legalábbis a Biczó Erzsébet vonatkozásában, már az egyházi vonalon kellene kutakodnom.

Én is megnéztem a neten, s a választási adatok között találtam Biczó Antalra, mint polgármester jelöltre, s találtam egy Biczó  Kálmánnét is. Meg kellene őket keresni talán, hátha valami kötődés van.Hát majd idővel.

Üdvözlettel:..
Pfilfné Bagics Judit

--------- következő rész ---------