[Csaladtortenet] Re: hk: Bathory Istvan

Báthory Zoltán beze at dpg.hu
2004. Már. 17., Sze, 18:40:21 CET

Kedves Ági!

Látom, kutatásaidban kissé előbbre tartasz, mint én,
de elképzelhetőnek tartom, hogy valamikor összeérnek
a szálak.
A Báthory családnak igazából 13 ága van, de hát végül
is mindegyik egy tőről fakad az 1200-as évek eljén.
Az anyakönyi kutatások alapján 1703-ig tudom pontosan
a felmenőnek. Ekkortól kezdték vezetni a regisztereket,
úgyhogy innentől nehezebb.
A segítséget és a "közös" ősöket mindenesetre köszönöm.

Zoli