[Csaladtortenet] Családfa- Fuder

Márton László mmartonlaszlo at freestart.hu
2004. Már. 16., K, 23:58:19 CET

Tisztelt Listatagok!

Dédnagyapám Fuder István (felesége:  Bene  Erzsébet) a rokonok emlékei szerint 1901/2-ben született Tiszaroffon és falubíró volt ugyanott 1945 után.

Szeretném kérni a segítségeteket abban, hogy 1945 után tényleg voltak-e falubírók (semmi ilyesmit nem találtan a neten, de sajnos nagyon kezdő vagyok), és ha valakinek nincs meg a pontos születési adta, hogy lehet utánakeresni. (Tiszaroffi anyakönyvvezetővel beszéltem ő nem talált ilyen nevűt 1900/01/02-es években)

Előre is köszönöm a segítségeteket!

Mártonné Lajtos Judit
--------- következő rész ---------