[Csaladtortenet] hk: Báthory István

vezér Ágnes vezera at freestart.hu
2004. Már. 16., K, 23:33:47 CET

Kedves Zoltán,

Az én ősmamáim között 2 Báthory is van.

Báthory Anna		Kállay Ferenc 1549
Báthory Kata		Lónyay István +1616

Ükunokáiknak a gyermekei házasodtak össze: Becsky Júlia és Kállay Ferenc, A
dédunoka az én üknagymamám.
Szatványi  József által talált Lónyai Zsuzsanna történetet az archívumban
megtalálod.
Ennyit tudtam segíteni, remélem kirajzolódik a fa és kiderül, hogy rokonok
vagyunk-e.
Üdv. Ági
ĐTisztelt Fehér Béla!
ĐElőző leveledben a házaspárokkal kapcsolatban feltett kérdésre ,
Đegy név láttán
Đmegörültem:
Đ> 6. Báthory István és dalmi Erdélyi Mária (Hk: 1835 k.)
ĐNagyváradi kutatásom során az asszonyvásárai (Bihar vm,
Đszékelyhídi j.) egyházi könyvekben találtam egy Báthory Istvánt,
Đazonban ő 1774-ben kötött házasságot kis-kereki Nagy Sárával.
ĐNem hiszem, hogy ő lenne, akit keresel (1785-ben hal meg 35
Đévesen), ellenben lehetséges, hogy tudnál segíteni.
ĐTekintettel a települések közelségére, szomszédos járásokra,
Đlehetséges a rokonság.
ĐSegítségnek venném, ha bármilyen adattal tudnál "Báthory
ĐIstván"-ról vagy felme-
Đnői-ről szolgálni.
ĐTovábbá ha bárki a Bihar (és Szilágy) vm-i  Báthory, Balogh,
ĐHarsányi, Kováts, Kopits, Mile, Mike, Perecsényi, ér-keserűi
ĐSzat(h)mári családokkal kapcsolatban adatokkal bír, kérném a segítségét.
Đköszönettel és üdvözlettel,
ĐBáthory Zoltán
ĐCsaladtortenet mailing list
ĐCsaladtortenet at radixindex.com