[Csaladtortenet] Mártonné Lajtos Judit-Bemutatkozás

Márton László mmartonlaszlo at freestart.hu
2004. Már. 15., H, 14:33:48 CET

Kedves Listatagok!

Mártonné Lajtos Judit vagyok, kisebb megszakításokkal 2 éve próbálom felálítani az ősfámat. Sajnos a családom nem túl segítőkész ebben a témában, így nem sokat segítettek, sőt néha az időpontok sem pontosak, amiket adtak, így nem találom pl. egyik dédnagyapámat (aki állítólag Tiszaroffon volt falubíró, de az anyakönyvvezető nem találta a születési idejét)

Eddig az anyakönyvvezetők segítségére hagyatkoztam, így jutottam el az 1850-es évek közepéig. A következő családokat próbálom kutatni: Lajtos, Fuder, Bene, Ocsovszky, Pantócsik, Márton, Kirják, Nyiszter, Kuncz, Nagy, Bíró. Találtam egy Lajtos ágat, (szentmáriai), akik 1891-ben kaptak nemességet, de azon kívül, hogy ki volt a felesége, és fiai (köztük Lajtos Árpád, aki Dayka Margitnak volt a férje), semmit nem találtam róluk.

Hosszú idő után próbáloztam a MOL-ban is múlt héten, de mivel nem tudtam, hogy előre ki kell kérni a filmeket, csak délután jutottam a filmekhez, így nem sokat haladtam.

Kérlek benneteket, ha a fent említett családok közül bármelyik ismerős, segítsetek, hogy tudnék továbbhaladni.

Előre is köszönöm a segítséget.

Judó
--------- következő rész ---------