[Csaladtortenet] Mormon családkutató

Papp Albert tarnics28 at netquick.hu
2004. Már. 13., Szo, 22:00:09 CET

Kedves Ildi!
Kovács Endrénének március 6.-án írt levelével kapcsolatban kérnék egy kis
segítséget a Mormon kutatóval kapcsolatban.
Bekefi Miklós segítségével már biztosan tudom ükapám és az Ő édesapja nevét,
és nagy valószínűséggel még az Ő édesapjának a nevét is. Ez jó alap az
anyakönyvek kutatására. Mivel őseim Erdélyiek, görög katolikusak (belőlük
kettő biztosan pap volt) talán a mormon családkutatónál találok anyakönyvi
adatokat. Erzsébetnek, ugyan megírta ennek a menetét, de ez nekem kevés.
Nem tudom a honlapjuk címét, Azt kérném, ha nem nagy teher írja meg nekem.
Segítségét előre is köszönöm.
Tisztelettel Papp Albert
---