[Csaladtortenet] Konyvujdonsag II

Babcsányi István babcsanyi.istvan at humanoperator.hu
2004. Már. 12., P, 10:37:24 CET

Kedves Péter!

Először is köszönöm szépen, hogy gyorsan megnézted, amire kíváncsi vagyok.
Ha tényleg bőven van adat ezekről a családokról (amit nem is mertem remélni
:-)) és a közlésük nem csupán a korábbi munkák adatainak ismétlését
tartalmazza, hanem levéltári és esetleg anyakönyvi kutatásokon alapul, akkor
számomra is az a legjobb megoldás, ha felveszem a kapcsolatot Kossár úrral
és megpróbálom megszerezni a könyvet.

Üdv

Babcsányi István