[Csaladtortenet] Haladok

Gecse Önkormányzat gecsepmh at mail.globonet.hu
2004. Már. 12., P, 08:36:37 CET

Kedves Listatagok!

Köszönöm mindenkinek a segítséget. Most egyelőre kicsit káosz van a fejemben, rendezni kell a sok új információt. Próbáltam megnézni a különböző keresési lehetőségeket a neten, de idő hiányában inkább csak belekóstolgattam, hogy hol és hogyan kellene keresgélni.
A gyakorlati teendőkben annyival jutottam előbbre, hogy az ostffyasszonyfai anyakönyvi kivonatból sikerült megtudnom az apai nagyszülők szüleinek adatait. Bagics Mihály és felesége Balikó Rozália valamint Dékán János és Bizcó Erzsébet. Most az ő születési adataikat kellene valahogyan előkeresni, de erre utaló adatot még eddig nem találtam.

Majd jelzek, hogy hogyan alakulnak a dolgok. Közben sikerült az otthoni elérhetőségemet is megvalósítani, így lehet, hogy közben a jbagics at axelero.hu címről fogok jelentkezni. Remélem ez nem lesz probléma.

Üdvözlettel: Judit
--------- következő rész ---------