[Csaladtortenet] Konyvujdonsag II

Peter Nagy nagy at centroconsult.sk
2004. Már. 12., P, 08:10:31 CET

Kedves listatagok!

Kezdem a könnyebik feladattal.

 > Ez nem a második kötet? Ugy tudom Trencsén v.m.-ről is irtak egyet,
 > amit nagyon szerettem volna és szeretnék megvenni, de állitólag már
 > nincs. Ezt hol lehet Pozsonyban megvenni? és mennyiért? Köszönöm és
 > üdvözlettel Hunyady László

László!
Valóban van hasonló jellegű kiadvány Trencsén vármegyéről, de ezt tallán
nulladik kötetnek lehet nevezni. A trencséni könyv már elfogyott.

 > Nagy orommel olvasom a felajanlasodat a Pozsony-megyei konyvvel
 > kapcsolatban. Nagyon halas lennek minden Nemeth/Nemethy nevvel
 > kapcsolatos informacioert - ez talan kimozdithatna vegre a
 > holtpontbol (Mivel azonban gyanitom, hogy Nemeth lesz boven, azt is
 > megkoszonnem, ha megirnad, hol lehet a konyvet megszerezni - plane
 > innen Nemetorszagbol...) Elore is nagyon koszonom a segitseget!
 > Udvozlettel: Nemethy Zsolt

Zsolt!
Nemeth/Nemethy család csak egy szerepel, Kulcsarkarcsai. Ez a család
rokon a csallóközi Méhes, nyeki, Kossa, Végh és Nagy családokkal.
A könyvt megvételéről Kossár Lajosnál úrnál lehete érdeklődni, beszél
magyarul:
Kossár Lajos
mobil: +421 905 519 193
kossar at kalligram.sk

> Keresett családok:
> Bartalos (Nagymádi)
> Ollé (Ollétejedi)
> Mátis
> Cserkó
> Boráros
> Koczó
> Mind Dunaszerdahelyen és/vagy környékén éltek.
> Bármilyen adat érdekelne róluk.
> (Az eddig megjelent szakirodalmat már átrágtam az illető családokról, a
> Bartalosoknak saját honlapjuk is van, de az "sajnos" a várbogyai ágé, amely
> már a középkor végén kivált a többi ág közül.)
> [...]

István!
Ezekről a családokról bőven van anyag, ehez még viszatérek

> Medveczky nevrol ha barmit talalsz nagyon
> koszonom. A Medveczkyek sok nevet hasznaltak pl. Ollik, Urszinyi,
> Kaftan, Rosztek, Laurovics, Baër, Sitarik, Tomovics, Zatyovicz stb.
> Talatam egy ilyet: Johannes Patocs (OL Pozsony m. 306) - ugyan nem
> vagyok biztos benne, hogy ez mit jelent, gondolom a poszonyi
> okleveltarban ezen a szamon talahato rola valami. Hatha megis van
> benne valami Patocs=Patoch=Patocz=PAthoch=Patchoch es ezek i
> kepzos alakjai.

Erzsi!
Sajnos ezekről nincs említés

> Szervusz kedves Péter! De régen hallottunk!!
> Megnéznéd a könyvedben a Majthényiakat (feleség Sztrányay Julianna), és a
> Spáczayakat ( Spáczay Zsuzsanna férje Sztrányay György)?!

Gyuri és Ildi!

Majthényi és Spáczai szerepel a könyvben, ehez még viszatérek

Péter

--
Cilistovska 20
931 01 Samorin