[Csaladtortenet] Mikrofilm

Kovács Endréne keresone at freemail.hu
2004. Már. 11., Cs, 15:49:08 CET

Sztrányai György <sztranyai at vnet.hu> írta:

Bocsánat, hogy beleszólok, de olyan jó volt olvasni, hogy nem csak én
tudok így meghatódni, amikor azokat a régi anyakönyveket laotgatom
Erzsi

> -Persze ha olyan lelkészt találsz, aki egy kicsit helytörténész is, az
még többet ad, nem beszélve arról a varázsról, amit akkor élsz át,
amikor egy két századdal ezelőtti anyakönyvet lapozgathatsz. Nekem
volt a kezeben egy 1690-es kis méretű anyakönyv, amelyben egy
Sztrányay György pap sajátkazű bejegyzését is megtaláltuk. Ebben
jelezte, hogy a szolgálalát mikor kezdte meg az  adott helyen. Azt az
áhitatot még ma is örzöm a lelekemben, amikor azt a könyvecskét
kinyitottuk!!!