[Csaladtortenet] Konyvujdonsag

Kovács Endréne keresone at freemail.hu
2004. Már. 11., Cs, 15:34:54 CET

Peter Nagy <nagy at centroconsult.sk> írta:

Kedves Peter!
Magam neveben elore koszonom e nemes felajanlast. Lehet, hogy nem
tudod mit vallaltal magadra.
En mindjart kerek: Medveczky nevrol ha barmit talalsz nagyon
koszonom. A Medveczkyek sok nevet hasznaltak pl. Ollik, Urszinyi,
Kaftan, Rosztek, Laurovics, Baër, Sitarik, Tomovics, Zatyovicz stb.
Talatam egy ilyet: Johannes Patocs (OL Pozsony m. 306) - ugyan nem
vagyok biztos benne, hogy ez mit jelent, gondolom a poszonyi
okleveltarban ezen a szamon talahato rola valami. Hatha megis van
benne valami Patocs=Patoch=Patocz=PAthoch=Patchoch es ezek i
kepzos alakjai.
Bocsanat, hogy ilyen sokat soroltam fel.

r> Kedves listatagok!

> E héten jelent meg Pozsonyban "Agentura Luigi" kiadóban egy új
> könyvsorozat (Series Nobilium) első kötetje "Slachta bratislavskej
> stolice" (Pozsonymegye nemessége) címmel. A szerzők: Pongrácz
Denis,
> Stresnák Gábor, Ragac Radoslav, Tandlich Tomas és Federmayer
Frederik.