[Csaladtortenet] cseh

Kovács Endréne keresone at freemail.hu
2004. Már. 11., Cs, 13:08:29 CET

Kedves Judit!

Az en dedmamam [Hodmezovasarhely] B(ojtar) Kovacs Viktoria nevu
testvere egy Cseh Istvanhoz ment felesegul, akiknek volt egy lanya,
aki egy Kubicza nevű ferfihoz ment felesegul (lehet, hogy volt mas
gyerekuk is – en csak errol tudok) majd annak is egy lanya, akit
Marianak hivtak es dr. Barsy Sandor volt a ferje, Pesten eltek, a
leszarmazottai gondolom most is ott elnek. Ha veletlenul ezen az agon
kutakodsz, akkor lehet, hogy tudok valamit segiteni. Van egy olyan
emlekem meg gyerekkorombol, hogy hallottam Cseh Mariska nenit
emlegetni a szuleimtol Oket mar sajnos nem tudom megkerdezni.

Udvozlettel: Erzsi