Re: [Csaladtortenet] Sztrányay-Dubniczky

Balogh István proby at comenius.ctif.hu
2004. Már. 9., K, 10:52:52 CET

Kedves Sztrányay Ildi!
1. Majthényi birtokkal kapcsolatosan: Leszenye helység vonatkozásában találkoztam ennek a földbirtokosnak a nevével, egy rövid megjegyzés erejéig. Érdekel?
2. A Felvidék (Nógrád és Hont vm. meg amiről még nem tudok) nekem is "területem", csak még nem értem oda. A Czelleng, Celeng, Celenk és a Dupcsek, Dübsech névben vagyok érdekelt.
Üdv. Balogh István
--------- következő rész ---------
--------- következő rész ---------
Ezt az uzenetet az  F-Secure Anti-Virus for Internet Mail ellenorizte!