[Csaladtortenet] (no subject)

Istvan Peto istpeto at hotmail.com
2004. Már. 9., K, 10:27:56 CET

Kedves Judit!

A számítógépes rögzítéshez annyit, hogy elég sok erre a célra készített
program létezik (egyesek ingyen, mások pénzért férhetők hozzá),
melyekkel a rendszerezést kiválóan, a megjelenítést pedig változó sikerrel
el lehet végezni. Magam részéről a Personal Ancestral File nevű
programot használom (letölthető innen: http://www.familysearch.org/
"Purchase/Download Products" -> "Free Downloads" menüpontok), mások mást -
nyilván minden szoftvernek vannak előnyei és hátrányai. Egyébként
mintha régebben lett volna erről levélváltás, az archívumból
előkereshetők az idevégó üzenetek.

Üdvözlettel:
Pető István

> [...]
>Subject: [Csaladtortenet] (no subject)
>Date: Tue, 9 Mar 2004 08:25:40 +0100
>
>Kedves Listatagok!
>
>  Köszönök mindenkinek mindent! Igazán kedvesek, és segítőkészek vagytok!
>Mintha már ezer éve ismernénk egymást.
>Kedves Ildi és Gyurka! Hát... a Pfilf névnek már sváb beütése van.
>
>Szóval... Tényleg kezdő vagyok, s szívesen fogadok bármely segítséget.
>Például érdekelne, hogy számítógépen miképpen lehetne rendezni, rögzíteni
>az ismert adatokat. Itt is elvéreztem. S ahogy nőnek az információim, úgy
>kezd egyre átláthatatlanabb lenni az eddig készített fám.

(...)