[Csaladtortenet] (no subject)

Gecse Önkormányzat gecsepmh at mail.globonet.hu
2004. Már. 9., K, 08:25:40 CET

Kedves Listatagok!

 Köszönök mindenkinek mindent! Igazán kedvesek, és segítőkészek vagytok! Mintha már ezer éve ismernénk egymást.
Kedves Ildi és Gyurka! Hát... a Pfilf névnek már sváb beütése van.

Szóval... Tényleg kezdő vagyok, s szívesen fogadok bármely segítséget.
Például érdekelne, hogy számítógépen miképpen lehetne rendezni, rögzíteni az ismert adatokat. Itt is elvéreztem. S ahogy nőnek az információim, úgy kezd egyre átláthatatlanabb lenni az eddig készített fám.

Járfás Jóskának szívesen fogadnám felajánlását, hogy még a népszámlálási adatokban is utána nézne a névnek. Igazából fogalmam sincs, hogy volt-e leszármazottja, vagy sem, s hogy József is kint maradt-e USA-ban, vagy csak Mihály. Aztán találtam még egy elszakadt rokont. Fóris Istvánt. Információim szerint ő Argentínában élt, s tudomásom szerint neki volt 3 gyereke is. Ennyi, amit tudok róla.Ha esetleg erről is meg tudnál nézni valamit, hálás lennék.

És nagyon köszönöm Lerch Jánosnak is a segítséget. Biztosan sok kérdésem lesz még, de most egyelőre kuszák a gondolataim. Mert én tényleg új vagyok.

Kedves Vértesi Tamás: Vas megyében az alábbi helyek merültek fel:
Vámoscsalád: itt született 1860-ban apai dédanyám Dékán Mária
Nagysitke: itt született 1854-ben apai dédapám Bagics József
Sótony: itt született apai nagyanyám Cseh Terézia.
Aztán találtam még olyant is, hogy Sopron Vármegye, Pórládony. Itt anyai nagyapám született 1896.05.15-én, Horváth János.
Az elmúlt napokban még kutakodtam, s újabb nevek merültek fel: Balikó Rozália például, aki már - ha jól számolom - ükanyám.
Aztán találkoztam ilyen névvel is, hogy Meizer.

Péter atyától, s mindenkitől kérdezném: Hogy megy az egyházi anyakönyvekből az adatok kikérése, megnézése. Személyesen kell menni, vagy lehet levélben is kérni? Mit lehet hivatalosan, és mi múlik a plébános jóindulatán?

Szóval kedves társak. Káosz lett a fejemben, de kellemes érzéssel tölt el, hogy haladok, még ha lassan is.

Üdv mindenkinek: Judit

--------- következő rész ---------