[Csaladtortenet] battlayak

Battlay Ákos battlay at freemail.hu
2004. Már. 8., H, 12:53:53 CET

Kedves Jóska!

Köszönettel vettem segitőkészségedet kutatásomban. Ha megengeded
majd megadom azokat a webhelyeket, ahol az Usa-ban Battlay-ak
nyomára bukkantam, hátha Te többet ki tudsz okumulálni belölük.
Az eggyiket a szociális szám adatbázisban találtam meg Héjjas
névnél.Azt hiszem Erzsébet volt. A másikat egy ki (be) vándorlási
hajólistán, ő Angliából érkezett.
Úgy emlákszem, hogy bár az Ellis Island adattár nem fizetős, de ha
másolatot akarsz kinyomtatni a részletes adatokról akkor kell fizetni.

Köszönettel: Ákos

Joseph J Jarfas <jjarfas at ezaccess.net> írta:

> Kedves Ákos,
>
>     az Ellis Island adattár nem fizető, csak beíratkozás szükséges
> hozzá. Viszont nekem nincs előfizetésem ancestry.com-ra sem s a
WFT-re sem.

>     Körbenéztem Ellis Islandon és Battlay-t én egyet sem találtam, de
volt
> 1 Botley
> 2 Batlay - egyik János
> 2 Batlai - egyik Géza
> 2 Betlay
> 15 Battley
> 45 Bettley
> 116 Batley
>
>     A Bettley és Batley-k között sok volt az angol és nagyon sokat
> találtam, aki ide-oda utazott többször egy évben. Legtöbbjük már
mint
> amerikai állampolgár szerepelt - leginkább a 20-as években.
Akármelyik
> név részletes kutatása persze több időbe kerül.
>
>      Az SSDI halotti adattárban találtam 188 Betley-t, de sem Battlay-t,
> sem Batlai-t. Az országos telefonköny mutat 27 Bettley-t, de egy
> Battlay-t sem.
>
> Üdv.    Jóska
> Equinunk, PA - USA
> jjarfas at ezaccess.net
>

> ---
> [This E-mail scanned for viruses by ezaccess.net]

Battlay Ákos
ICQ#: 53365265