[Csaladtortenet] Medveczky

Sztrányai György sztranyai at vnet.hu
2004. Már. 8., H, 20:05:40 CET

Kedves Erzsi!
A Medveczky sír helyét nem írtam fel, de a bejáratnál jobbra, a Farkasréti ravatalozója mellett kell elmenni. A ravatalozó mögötti  útnak az elején balra található a sírjuk. Úgy emlékszem ez nem Medveczky sír, inkább mintha a feleségének a testvére is ott lenne, de erre már nem emlékszem pontosan, csak arra, hogy amikor kerestem, nem jelentett gondot megtalálni, mert az út mellett van a sír.
Ő biztosan az a Medveczky akit druszád írt. Ő anyám egyik unokatestvérének a férje volt. Arra emlékszem, hogy csinos ember volt, gyermektelenek voltak. A felesége nagyon jóképességű nő volt. Anyai nagyanyám Schreiner volt, a felesége is Schreiner Mária volt.
A Hajasokkal hogy állsz?
Üdvözlettel   Ildi
--------- következő rész ---------