[Csaladtortenet] Re: Jaszvarosi kutatas

Battlay Ákos battlay at freemail.hu
2004. Már. 8., H, 12:40:45 CET

Kedves János!

Köszönöm segitőkészségedet, itt küldöm a roman White Pages
oldalakról kimásolt adatokat. Ferdinándot felhívtam tavaly telefonon,
mert úgy itéltem meg, hogy leginkább neki van "magyaros" neve, de
sajnos nem tudott magyarul. Dan pedíg valamilyen vasúti javítóüzem
főmérnöke, vagy valami hasonló, tulajdonképpen őt találtam meg a
neten, így jutottam el Iasiba (Jászvárosba).

Köszönettel: Ákos

l BATTLAY DAN
Address: Al Rozelor, Nr. 24, Sc. , Etaj , Apart. , IASI, 240, 700206,
Phone: 232.231858
l BATTLAY DENISE GABRIELA
Address: Bd Socola, Nr. 13, Sc. , Etaj , Apart. , IASI, 240, 700186,
Phone: 232.266702
l BATTLAY FERDINAND
Address: Petru Schiopul, Nr. 6, Sc. , Etaj , Apart. , IASI, 240, 700612,
Phone: 232.424339

Battlay Ákos
ICQ#: 53365265