[Csaladtortenet] bemutatkozás

Kozma János kozmajanos at hotmail.com
2004. Már. 7., V, 12:52:46 CET

Kedves Listatagok!
Nevem Kozma János. Budapesten születtem. Csongrád megyében Szegeden élek. A közelmultban iratkoztam fel a listára. Azóta nagy élvezettel olvasom a leveleiteket. Az elmúlt évben nyugdíjas lettem. Az elődök kutatása régi tervem volt, ugyanis anyai ágon rokonaim élnek az usa-ban. Erről 1956 óta tudok, de mindenféle keresésem 38 évig sikertelen volt. Egy éve kb. érdekes módon véletlenűl rátaláltam az egész családra. (erről késöbb írhatok)Jelenleg az apai ágat szeretném megkeresni. Édesapám Trencsénben vagy annak a környékén születhetett. Keresném továbbá anyai ágon nagyapám Molnár József elődeit is, aki valószinűen Szegeden született 1880-ban. Sajnos fiatalon nem sok családi adatot gyüjtöttem. Szeretném ha valaki tudna segíteni -és mint olvastam, vannak köztetek felvidéken jártasak-hogy hogyan tovább Trencsén felé? Van e ismeretség arról, hogy mely plébániák rendelkeznek e-mail címmel, vagy más elérési móddal.
Üdvözlettel KJános
--------- következő rész ---------