[Csaladtortenet] Re: Ősanyák

Szatványi József szatvanyi at freemail.hu
2004. Már. 7., V, 16:54:56 CET

Kedves Ildi!

Gyurka feltételezése, nem felel meg a valóságnak. A homlokráncaimra
igért ajakillesztés cselekedete számomra nagyon csábító, még a
gondolatára is kéjes bizsergést érzek, a fejem búbján ékeskedő
tonzurától, a lábam bütyökujjáig.
Határtalan sajnálatomra mindettől, legalábbis a közeljövőben, meg
leszek fosztva, mivel egyetlen kérdésedre se tudom a választ.
Reméljük, hogy kutatótársaink tudnak  valami megoldást.
Mindenesetre kinyomtattam, hogy kéznél legyen, mert soha se lehet
tudni, mikor bukkan az ember oda illő adatra.
A felsorok nevek közűl, a Spáczay családból vannak elődeim,
következésképpen máris találhatunk közös ősöket. Zsuzsát, azonban
nem tudom elhelyezni a Spáczay családfán. Neked sikerült?? Ha igen,
akkor ezen a vonalon el tudunk indulni.
A közölt adatok alapján az a halvány gyanú merült fel bennem, hogy
nem ősfát építtek, hanem csak családfát. Ebben az esetben, nem
nagyon lehet közös ősöket találni.
Mindenkitől elnézést kérek a hosszúra nyúlt válaszért. A kutatáshoz
sok türelmet és sikert kíván: Jóska