[Csaladtortenet] Gendex ...

Joseph J Jarfas jjarfas at ezaccess.net
2004. Már. 6., Szo, 18:53:47 CET

Üdvözletem mindenkinek!

    Boglárkához intézett kérelmek vezetnek erre (fogalmam sem volt hogy
ilyen nagy az érdeklödés világszerte 'bujdosó' rokonok/családok
iránt!:-)), hogy az alábbi honlapcímet közöljem - azokkal, akik nem
tudnának róla:

http://www.gendex.com/gendex/

    Ez a program a Neten található családfákat és töredékeket kutat csak
- sajnos azonban csak április 22.-ig fog dolgozni (én sem tudtam erröl,
mert nem nézegettem az útóbbi idöben)! Kattintani kell az "Access the
Index"-re, majd "surname index"-en nevek szerint lehet böngészni (az
also négyszögbe kell betenni a nevet).

Sok sikert,

üdv.     Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at ezaccess.net

---
[This E-mail scanned for viruses by ezaccess.net]