[Csaladtortenet] Köszöntés

Vértesi Tamás vdavid at arrabonet.hu
2004. Már. 6., Szo, 18:16:57 CET

Köszöntök Mindenkit!

Kedves Vali!

Először is szeretettel köszöntelek sorainkban.

Ha Pinkamindszent igaz, akkor legcélszerűbb a kutatást a szombathelyi
levéltárban kezdeni, ahol az időkorlátok betartásával az anyakönyvek
hozzáférhetők. Ezenkívül Szombathelyen hozzáférhető egy 1900 körüli vas
megyei címtár, ami településenként közöl adatokat ( elöljárók, iparosok
stb). Nyilván a helyszíni kutatást nehezítheti az esetleges lakóhely,
mert pl az eltelt két évben én is csak egyszer jutottam el
Szombathelyre, pedig Győrtől csak 100 km.

Ezenkívül hasonló feltételekkel a soproni levéltárban az ottani könyvek
is kutathatók.

Kedves Gábor!

Köszönöm a részletes Palásthy adatokat. Kérdésem továbbra is az, hogy az
1900-as budapesti címjegyzékben szereplő, a Várban lakott Béla m.kir
mérnök a Ti családotokból lehetett-e?

Vagy az általam keresett Béla (egyébként mérnök)lakhatott ott, kinek
felesége Viola Etel. Ez utóbbi feltevést nem támasztja alá, hogy Bélának
és Etelnek 1901-ben Esztergomban született egy leányuk, Margit. Bár ez
még tulajdonképpen nem zárja ki a budai illetőséget.

Kedves Által Imre!

Téged is szeretettel köszöntelek. Körmenddel kapcsolatban kérnélek,
amennyiben ottani Székely vagy Nika névvel találkoztál vagy találkozol
légy szíves értesíts.

Üdvözlettel

Tamás