[Csaladtortenet] Kérés Boglárkához II.

Istvan Peto istpeto at hotmail.com
2004. Már. 6., Szo, 17:31:20 CET

Kedves Boglárak!

Szeretnék én is csatlakozni a kérelmezők sorához: ammenyiben van rá
időd/kapacitásod, a Jászságból (ill. elsősorban Jászfényszaruról)
származó Pető (Pethő, Petheö) család tagjai érdkelnének.
Kétségtelen ugyan, hogy ezidáig nem merült fel annak jele, hogy nagyon
szétszóródtak (szétszóródtunk) volna a világban, de kit tudja, hátha... :)

Előzetesen is hálás köszönettel:
Pető István

>From: fehér béla <feherbela at vnet.hu>
>To: Csaladtortenet at radixindex.com
>Subject: [Csaladtortenet] Kérés Boglárkához
>Date: Sat, 06 Mar 2004 16:26:31 +0100
>
>Kedves Boglárka!
>Megköszönve a hősies felajánlásodat, én is szeretnék élni a kivételes
>lehetőséggel. Kérdésem: szerepel-e az adatbázisban a Szatmárból-Biharból
>Hajdúságból  elszármazott Fényes, illetve Gulácsy (Gulátsi) család, vagy
>valamelyik tagja? Fáradságodért előre is nagyon hálás vagyok.
>Üdvözlettel: Fehér Béla

Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.