[Csaladtortenet] battlayak

Joseph J Jarfas jjarfas at ezaccess.net
2004. Már. 6., Szo, 01:27:38 CET

Battlay Ákos wrote:

>Kedves Boglárka és Járfás József!
>Kedves József!
>Az elözőekben leirtakon túlmenően megkérnélek, hogy ha van
>előfizetésed az Ellis Island adatbázisára, akkor nézd meg a Battlay-ak
>bevándorlását, én a nemfizetős részben egy Battlay-t találtam, aki
>angliából vándorolt ki, valamint a temetőkben találtam egy Ethel
>Battlay-t, valamint egy Lamark gyászjelentésben szereplő Paggy
>Battlay-t, aki az elhunyt testvére volt, ezért értelemszerüen a dérje
>Battlay. Más adatot nem tudok róluk. Még csak annyit, hogy Angliából
> [...]

Kedves Ákos,

    az Ellis Island adattár nem fizető, csak beíratkozás szükséges
hozzá. Viszont nekem nincs előfizetésem ancestry.com-ra sem s a WFT-re sem.

    Körbenéztem Ellis Islandon és Battlay-t én egyet sem találtam, de volt
1 Botley
2 Batlay - egyik János
2 Batlai - egyik Géza
2 Betlay
15 Battley
45 Bettley
116 Batley

    A Bettley és Batley-k között sok volt az angol és nagyon sokat
találtam, aki ide-oda utazott többször egy évben. Legtöbbjük már mint
amerikai állampolgár szerepelt - leginkább a 20-as években. Akármelyik
név részletes kutatása persze több időbe kerül.

     Az SSDI halotti adattárban találtam 188 Betley-t, de sem Battlay-t,
sem Batlai-t. Az országos telefonköny mutat 27 Bettley-t, de egy
Battlay-t sem.

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at ezaccess.net

---
[This E-mail scanned for viruses by ezaccess.net]