[Csaladtortenet] Jaszvarosi kutatas

Kocs Janos kocs at rdsbv.ro
2004. Már. 5., P, 19:04:52 CET

Kedves Listatagok!
Nagyon szepen koszonom a gyors segitseget, engem is meglepett, hogy
mennyien es milyen gyorsan igyekeztetek segiteni. Orvendetes, hogy ilyen
sokan kovetik a listat.
Ha meg emlekeztek az argentinai keresemre, sajnalattal kozlom, hogy nem
haladtam semmit elore. Bevontam egy Servas-os levelezotarsat is, neki
van Rosario-i ismerose, de semmi valaszt nem kaptam.

Kedves Akos!
Nyugodtan tegezhetsz, az urazast valamiert nem szeretem...
Termeszetesen segitek a Jaszvarosi Battlay-ak szarmazasanak
tisztazasaban, kerlek kuld el a telefonszamukat. Nekem az sem gond ha
esetleg mar nem tudnak magyarul.
Janos