[Csaladtortenet] battlayak

Battlay Ákos battlay at freemail.hu
2004. Már. 5., P, 11:19:55 CET

Kedves Boglárka és Járfás József!
Élve a felkinált lehetőséggel kérlek, hogy nézd meg, hogy a Battlay-ak
szerepelnek-e a WorldFamily Tree adatbázisban. Saját internetes
kutatásaim szerint a világban az alábbi Battlay-ak találhatók,
Magyarországon kívül:
Anglia, Yorkshire megye, innen származnak
USA:Angliából és Magyarországról történt kivándorlás
Ausztrália: Magyarországról vándoroltak ki,
Romania, Iasi: 3 fő Battlay található a Iasi telefonkönyvben,
származásuk még nekem nem tisztázott.Ez ügyben szertném felvenni a
kapcsolato Kocs Úrral.

Kedves József!
Az elözőekben leirtakon túlmenően megkérnélek, hogy ha van
előfizetésed az Ellis Island adatbázisára, akkor nézd meg a Battlay-ak
bevándorlását, én a nemfizetős részben egy Battlay-t találtam, aki
angliából vándorolt ki, valamint a temetőkben találtam egy Ethel
Battlay-t, valamint egy Lamark gyászjelentésben szereplő Paggy
Battlay-t, aki az elhunyt testvére volt, ezért értelemszerüen a dérje
Battlay. Más adatot nem tudok róluk. Még csak annyit, hogy Angliából
teljesen eltüntek a Battlay-ak, most már semmilyen adatbázisban,
telefonkönyvben nem lehet megtalálni őket, Vagy kihaltak, vagy
kivándoroltak, fogalmam nincs róla hol lehetnek.

Köszönettel:
Battlay Ákos
ICQ#: 53365265