[Csaladtortenet] Családfa

Wehofer Vali wali at fmk.nyme.hu
2004. Már. 5., P, 09:16:00 CET

Kedves Listatagok!
Nevem Wehofer Józsefné, olyan kéréssel fordulok hozzátok, hogy miként
kezdjem el a Wehofer család kutatását. Az első  születési  anyakönyvi
kivonat, ami a rendelkezésemre  áll:
Wehofer Károly és Sonnleitner Magdolna gyermeke: Wehofer József
született Sopronban, 1856.II.28.-án, felesége Lovranits Erzsébet szül.
Kópháza, 1864.II.10. Esküvőjük Sopronban volt, 1988. IX. 30-án.
12 gyermekük született:  ? , Anna, Antone, 1886 József, Karl, 1888
Maria, Leopold, 1899 Elizabeth, 1905 Paula, 1905 Rudolf,  Ferenc, Johann.
József, Maria, Leopold, Elizabeth, Paula, Rudolf, Johann családja
nagyjából megvan, a többiekről sajnos eddig nem tudtam adatot szerezni.
Kérem, ha valaki találkozott a névvel, és úgy gondolja, hogy valamiképp
passzol a családomhoz, írja meg nekem. Feltevésem szerint a Wehofer
család Pinkamindszent környékéről jöhetett talán Kőszegen át Sopronba.
Találtam olyan Wehofert is, aki 1920 körül megváltoztatta a nevét
Völgyesre, sajnos több adatom nincs róla, mert a leszármazottai nem
tudtak érdemi felvilágosítással szolgálni, így az sem biztos, hogy illik
a családba.
Kérem, ha valaki tud felvilágosítással szolni, tegye meg, köszönettel
fogadom.